Kundekonsulent

AOF Norge

Grunnet økende arbeidsmengde i avdeling Arbeidsliv søker vi nå etter en dyktig, erfaren og positiv kundekonsulent i Bodø.

Den vi søker er en engasjert medarbeider som er utpreget serviceinnstilt og nøyaktig. Du må like å jobbe med mennesker samt like en travel hverdag hvor du kommer til å ha mange ulike arbeidsoppgaver. Vi ønsker en medarbeider med særlig god kjennskap til HMS.

 Oppgaver og ansvarsområder

  • Registrering og oppfølging av alle AOF Norge sine kurs
  • Deltakerkontakt
  • Besvarelse av kundemail og telefoner
  • Annen kursrelevant administrasjon
  • Tett samarbeid med kompetanserådgivere for salg og ivaretagelse av salgsavdelingens oppgaver
  • Administrere samarbeidsavtalene med AOFs medlemsorganisasjoner(forbundskurs)

Bakgrunn og personlige egenskaper

  • Gode IT-kunnskaper er en forutsetning.
  • Erfaring fra kontorfaget og med fagbrev innen kontor og administrasjon er ønskelig
  • Strukturert, ryddig og selvstendig med evne til å ta ansvar og initiativ
  • Arbeider nøye, effektivt og har høy arbeidskapasitet
  • Ha en positiv holdning til service og kundebehandling
  • Du er lettlært og setter deg raskt inn i nye datasystemer
  • Du må like å arbeide både selvstendig og i team
  • Kunnskap innen utdanningssystemet er en fordel, men ingen krav
  • Meget gode norskkunnskaper, muntlig og skriftlig er et krav
  • Gode engelskkunnskaper, muntlig og skriftlig
  • Ønskelig med god kunnskap innen ulike typer HMS kurs

AOF Norge tilbyr:

Lønn og betingelser etter avtale

Meget gode pensjons- og forsikringsordninger

Trygg arbeidsgiver med høye ambisjoner

Sterkt faglig miljø

 

Alle søknader må sendes via vårt digitale system, vi tar GDPR alvorlig. Alle søknader som sendes på andre måter vil bli slettet.

Om arbeidsgiveren

Studieforbundet AOF Norge er i dag et stort, landsdekkende studieforbund med fokus på voksenopplæring og etter- og videreutdanning.
Vi skreddersyr kompetanseutvikling og opplæring til organisasjons- og arbeidsliv. Erfaringslæring, egenaktivitet, individuelle behov og samhandling mellom veileder/lærer og deltaker for å stimulere til handling er sentrale begrep i vår pedagogiske praksis.